tirsdag 29. november 2011

Heklet smågave!!

I denne førjulstida så har jeg mange "jule-prosjekter" på gang !!! På håndarbeidsfronten så går det både i strikking,hekling og brodering. Skulle bare hatt litt mer tid til sånne koselige sysler... Men..men...:-)

 Prøvde meg på å hekle trekk til syltetøyglass,og ble riktig så fornøyd!!! Gøy med sånne småprosjekter som blir ferdig i en fei!! Og ser for meg noen som blir glade for litt hjemmelagde smågaver i år!! Og glasset kan jo fylles med hva som helst! Hadde ikke mer rødt silkebånd,så jeg måtte bare teste med noe annet bånd... Men skal bytte til silkebånd når jeg får kjøpt det:-)

 Idag er det tirsdag,og det er herlig med en ukefridag!! Har masse "to do" ting på listen over gjøremål idag...men jeg skal  kose meg maximalt  i dette uværet !!  Kjenner på at jeg har så utrolig mye å være takknemlig for!!! GLEDE:-)




2 kommentarer:

  1. Hei på deg! Skulle svare deg på at Sarah Bernard kake i langpanne er så bra, men eposten kom i retur. Postkassa di er FULL! Bare så du veit det!Hilsen Synnøve

    SvarSlett
  2. Det der må jeg notere bak øret. God ide.
    Og jeg likte veldig godt fargen på vesten under her. Nydelig!
    Og tusen takk for den hyggelige kommentaren hos meg:)

    SvarSlett