lørdag 10. april 2010

Skikkelig blogg-tørke!!!!

Huff,nå er det veldig lenge siden jeg har laget et innlegg her!!! Dagene flyr,og det har på en måte blitt litt "tiltak" å sette seg ned med dataen.... Det er så veldig masse som skjer her hos oss....både av positive og negative ting.... Påska var helt fantastisk!!!! Vi var hjemme,gikk på dagsturer og tok dagene på sparket!!! Herlig!!!

Nå har våren kommet for fullt her hos oss!!!! Så det er mye å ta fatt på både ute og inne!!
Jeg har begynt på det store prosjektet å male de lutede furumøblene som vi har i stua.... Det er en stor og tidkrevende "jobb" som jeg stadig har utsatt....Men NÅ er jeg i gang!!!! Og det blir kjempe fint...men må nok ha 2 malingstrøk til....!!! Viser dere bilder når resultatet er ferdig.....
Fortsatt god helg!!!! Nyt våren!!!!

7 kommentarer:

  1. Å! Der ga du meg dårlig samvittighet!! Jeg skal også male min furu-spisestue, men utsetter og utsetter det!!
    Nydelig krokus hos deg!! Ha en flott våruke!
    Klem fra meg;))

    SvarSlett
  2. Hei, kjenner det litt på samme måte som deg. Mye å tenke på og mye å gjøre... Du er flink som kaster deg over maleoppgaver, har også noen planetr om det,men det blir bare med planene foreløpig.Lykke til videre med den jobben, vårklem fra meg til deg.

    SvarSlett
  3. Er det ikke rart med hvor mye som egentlig skal gjøres? Synes du er flink som har kastet deg over malingen. Skal bli gøy å se resultatet.

    De nydelige krokusene ga skikkelig vårstemning.

    Lykke til videre med prosjekt maling.

    Klem

    SvarSlett
  4. Hei..så hyggelig at du vil være med i min give-away. Ønsker deg lykke til. Klem fra Maliva

    SvarSlett
  5. Tråkigt att höra att det även är dåliga saker som händer i ditt liv just nu. Hoppas att allt löser sig till det bästa!
    Kram/ Anna

    SvarSlett
  6. Blir spännande att se det färdiga resultatet av målningen.
    Kul att du vill vara med i min utlottning
    Ha en skön helg
    Kram
    Annelie

    SvarSlett
  7. Ikke vært så veldig aktiv selv med blogginga i det siste, ligger langstrake hele familien ;)

    Har også mange maleprosjekter på gang, men det tar jo sånn tid.
    Bare kommoden brukte jeg over 1 mnd på (!!!)

    Blir vel bare slik når man har små barn i huset, tenker jeg, for jeg kan ikke male hele tiden, eller når det passer best for meg hele tiden ;)

    Flink du er som virkelig er kommet i gang med storprosjekt da :D

    Gleder meg til å se bilder når du er ferdig :)

    God helg =)

    Klem fra Linnie ♥

    SvarSlett