lørdag 17. april 2010

En ny dag!!!


Herlige morgenstund!!!

Nyter en god kaffekopp,og blader i det nye Bolig Pluss bladet som lå i postkassen!!!

Kjenner at jeg gleder meg veldig til å plante i krukker og være ute i hagen!!!

Hadde tenkt å legge opp ved i dag.... min mann kløyvde ved til den store gullmedalje igår....og nå skal den legges opp slik at den kan tørke.......

Men ute regner det og blåser....

Så det spørs om det ikke blir et malingstrøk inne istedenfor...

Også gleder jeg meg veldig til familiebesøk i Kristiansand i ettermiddag!!!
Ha en fin lørdag!!!!


8 kommentarer:

  1. sitter med samme blad i handa jeg å,
    kjempe koselig blad med masse tips.
    ønsker deg en nydelig dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Så hærlig. Kanskje jeg skulle sjekket postkassa. Kom kanskje blad til meg også i går.
    Vi har også hugget ved, men har desverre ikke kommet lenger. Får se om vi ikke får saget og kløyvd den til sommeren.
    Ha en fin søndag.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Har lest akkurat det samme bladet som deg i helga. Håper du har kost deg masse, ha en fin uke da

    SvarSlett
  4. Hejsan !
    Så fint det är med vitsippor ! Hoppas ni får bättre väder snart ! *smile*
    Ha en fin dag ! Helen :0)

    SvarSlett
  5. Gleder meg jeg også til å pynte litt utendørs.God natt og sov godt =)

    SvarSlett
  6. Kos deg med bladet og ha en riktig strålende vårhelg!! Klem fra bestemor!!

    SvarSlett
  7. Er helt enig med deg! :)
    Nydelig bilde øverst på bloggen din forresten!

    SvarSlett