mandag 21. desember 2009

På tide med en oppdatering!!!

Her sør så har vi et aldeles flott vintervær...med en god del snø!! Synes det er så flott når snøen ligger i trærne..i tillegg til alle julelysene som vi har pyntet med!!! Skikkelig julestemning..og ungene koser seg noe veldig. Ellers så har jeg jobbet i helga..og jobber til og med lille julaften...så tar vi en laaaang juleferie både mannen og jeg!!! Det skal virkelig bli fantastisk!!! Gleder meg SÅÅÅ til å feire jul isammen med familie og gode venner!!! Vi er VELDIG heldige...  og jeg er VELDIG takknemlig..for det er ingen selvfølge å ha mange rundt seg som man er glad i !!!


Nå er det bare noen små ting til som må handles før julefreden kan senke seg!! I går kveld pyntet vi juletreet...etter at vi hadde vært på grøtfest!! Ennå så lurer jeg på om jeg burde kjøpt meg et nytt antrekk til jul...kanskje jeg rekker en liten tur i morgen etter jobb!!! Ha det fint!!!

5 kommentarer:

  1. Nydelig bilde du hadde i innlegget,fantastiske farger.

    Ønsker deg en god Jul

    SvarSlett
  2. Lykke til med å finne ett nytt antrekk, selv ska jeg ha non gamle filler....Får kjøpe meg noe nytt neste år jeg.Ville bare innom å ønske deg og dine en riktig fin jul,klems...

    SvarSlett
  3. Nu har Tant startat en såndär galet enkel tävling:

    http://uj76.blogspot.com/2009/12/en-sandar-galet-enkel-tavling-igen.html

    ..med chans att vinna finfina Elodie Details paket! =)

    God Jul & Gott Nytt År! Kram

    SvarSlett
  4. Hei.Nydelig bilde.Virkelig julestemning.Ønsker deg og dine en riktig fin og koselig Jul.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  5. Er innom for å ønske deg og dine GLEDELIG JUL!
    Stor juleklem fra bestemor drillo!

    SvarSlett