onsdag 7. juli 2010

Endelig ferie!!!

Nå er dagen kommet som jeg har hatt nedtelling til ei god stund nå!!!!! FERIE!!! Har jobbet masse i det siste,for å få 4 og 1/2 uke fri isammen med mann og barn:-) Vi skal virkelig kose oss masse isammen med venner og familie. Å slappe av på hytta...ja det er virkelig SOMMER det!!! Også har vi et utbygg på huset som vi forhåpentligvis kan begynne så smått på... Byggesøknaden er levert,og forhåpentligvis så har vi snart ordnet snekkere som skal ta den største jobben!!! Gleder meg veldig til hver eneste dag!!!! Heldige meg som har så masse å være glad for!!!

8 kommentarer:

  1. Håper du får en fin ferie:) Ser ut til at været bedrer seg igjen fra imorgen så det lover godt:)

    klem fra marilyn

    SvarSlett
  2. Håper dere får en riktig fin ferie og får sol fra morgen til kveld.

    Skulle dere mangle nedbør, kan jeg se om det er mulig å få sendt noe fra Bergen. Her er været helt elendig.

    Jeg har ikke oversikten i hodet, men har du meldt deg på min Give Away?

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  3. Kos deg i ferien!
    Klem Igi

    SvarSlett
  4. Hei.Kos deg masse å ha en riktig fin ferie.Klem fra Bodil som drar på hytta i morgen.

    SvarSlett
  5. Er so snarest innom før vi og setter kursen ut mot hytta....kos dere masse, og nyt hvert sekund, klem

    SvarSlett
  6. Er innom som snarest for å ønske deg GOD FERIE!
    Hytteferie er topp, da kan man gjøre hva man vil ! Klem fra bestemor som er hjemom en liten tur!!

    SvarSlett
  7. Hei!
    Du må ta en liten titt i bloggen min :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett