tirsdag 25. oktober 2011

Strikket ny varm hals!

Har strikket en ny hals som jeg gjorde ferdig nå i morges!!! Den er kjempe deilig å varm,så nå kan kulda bare komme!!!

 Den er strikket med dobbelt garn,en tråd Sandnes silk mohair og en tråd Sandnes alpakka. Oppskriften fant jeg HER på Drops design. 


Jeg har valgt en lilla-farge og en naturfarget tråd. Så dette ble en hverdagshals, som er one-size. Det betyr at vi kan bruke den både jeg og de tre jentene våre...spørs om jeg ikke må strikke flere!!!

Herlig å ha fri på en tirsdag!!! GOD TIRSDAG alle sammen!!!

9 kommentarer:

  1. Heia Ruth!
    Så koselig at du vil være med på Give Awayen min:)
    Halsen var nydelig fin og så skikkelig god og varm ut.
    Jeg har også hatt fri i dag - så deilig med fridag midt i uka!
    Ønsker deg en fin høstkveld!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Den så både vaker og praktisk ut. Ha en fortsatt fin fin uke.....klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Det var en artig utgave av en "hals " Varm og god er den sikkert og en herlig farge!
    Ha en god kveld! Klem fra meg!

    SvarSlett
  4. Skøn blog du har. Tak for deltagelse i min blogcandy.

    Mette

    SvarSlett
  5. Så flott en hals. Og strømpene under her var nare så fine. Du er superflink, jeg har bare null tålmodighet med strømpepinner.
    Ellen :)

    SvarSlett
  6. Den så kjempeherlig ut!
    :)

    (må si du var bare både kjapp og flink på quizen!)

    SvarSlett
  7. Så fin den var.
    Mange flotte oppskrifter på drops.
    Og for ett flott hus dere har .
    Skjønner godt at dere trives der.
    Koselig at du ville være med på min Give Away.
    Masse lykke til:)

    SvarSlett
  8. Hei på deg.
    Så flott den var! Tusen takk for tips og oppskrift.
    Ønsker deg en riktig finfin helg ;)

    SvarSlett
  9. Dette var en skikkelig flott hals! Og en farge som falt godt i smak hos meg iallefall:)

    SvarSlett