tirsdag 1. februar 2011

1 FEBRUAR!!!

Jippi det er 1. februar,og idag er det mildvær slik at isen i bakken smelter!!! Det har vært ganske pyton å både kjøre bil og ut å gå idet siste...for det er så isete og glatt!!! Datt og slo meg noe skikkelig på lørdag...så det var ikke noe moro...heldigvis så brakk jeg ingenting:-)

Men nå har ganske mye av isen forsvunnet, og jeg gleder meg så til å ut å gå tur i skogen igjen!

Idag har jeg fri,og har unnet meg litt tid i blogglandia nå i formiddag!!! Lenge siden...og som alltid veldig inspirerende!!

Har også vært inne å bestillt litt Green Gate produkter som jeg har hatt lyst på ei stund!! Gleder meg til å pynte på kjøkkenbenken med disse fine såpeflaskene!!

Ha en god tirsdag!!!

3 kommentarer:

  1. Godt du ikke brakk noe. Her har vi hatt mildvær lenge, og det er rimelig grått og trist ute. Men februar er heldigvis en kort måned, så kanskje våren kommer før vi vet ordet av det.

    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, nå venter vi på våren, idag så vi solen for første gang etter mørketida. Klem fra Mona

    SvarSlett
  3. Det er virkelig vakkert det som kommer fra Green Gate !
    Flaskene kommer til å glede deg fra kjøkkenbenken!!

    SvarSlett