torsdag 2. september 2010

Fortsatt SOMMER på Sørlandet!!

Måtte bare innom en liten tur,som et lite livstegn fra meg!!! Det er travle dager...med oppstart av alle aktiviteter...foreldremøter...osv... Synes jeg er veldig heldig jeg som slipper å kjenne på ensomhet!!! Takknemlig for det!!! Sommeren har kommet tilbake til Sørlandet!!! Heldige meg som har langfri i helga!!! Nå skal jeg bare male et raskt malingstrøk på stereobenken...som går fra lutet furu til hvit...før jeg skal kose meg i sola!!!

5 kommentarer:

  1. hei på deg.
    ja vi har noen nydelige dager her nå,storkoser meg i hagen jeg,
    flink du er som maler,nå blir det fint.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  2. Herlig! håper du får nytt go´været innimellom slagene:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Ja herlige klare høstdager ! Kos deg så lenge det varer! Klem fra bestemor!

    SvarSlett
  4. Hei.Nydelig bilde.Kos deg masse i sola å ha en riktig fin fri helg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  5. Så deilig at dere har sol. Vi er litt heldige her i Telemark også ;o) Det er vel ikke til å komme unna med at høsten har kommet nå. Stjerneklart om nettene og litt kjøligere vind. Men høsten er fin for da kan vi tenne stearinlys og fyre litt på peisen når kulda kommer krypende på kveldene ;o) Deilig tid det å egentlig! Kos deg masse i helga og ha en riktig flott helg!
    Klem fra Gro :o)

    SvarSlett