søndag 28. februar 2010

Avslappende søndag!!!

Liker så godt de dagene der man ikke har spesielt mange planer...men kan ta dagen slik den kommer....
For hverdagene er veldig hektiske som regel ...med aktiviteter...og gjøremål..stort sett hele tida... !!!!

Det er alltid masse man "burde"...men det er faktisk viktig å roe ned litt også innimellom...og hente nye krefter og inspirasjon til dagene som kommer....!!! Nå vil jeg ut å gå en god tur...og kose meg med familie og OL- innspurten etterpå....!!!

Bildet er fra Bortelid.... Vinterferie er topp!!


















7 kommentarer:

  1. Ser at innlegget mitt ble publisert før det ble ferdig..men uansett,takk for hilsen!! Om du vil lese hele får du titte inn til meg igjen..:)
    Koselig med nye bekjentsskaper,så nå skal jeg titte litt inne hos deg!! Ol innspurt her også i dag...
    Hilsen fra Anette:)

    SvarSlett
  2. Ååå ja det er viktig å slappe av innimellom og samle litt krefter :) Det har jeg også gjort i dag, og det er såå deilig :)
    Gleder meg til å begynne på en ny uke i morra:)

    Ha en fantastisk kveld:)
    Klem Tina

    SvarSlett
  3. Hei.Det er låv å slappe av på en Søndag.Nydelig farger på bilde.Nydelig.Ha en kjempe fin Søndagskveld.Klem fra Bodil...♥♥

    SvarSlett
  4. Søndager er ment til å slappe av på! Det er da man lader batteriene! Så fortsett med det;))
    Klem fra bestemor!!

    SvarSlett
  5. Morro du ville være med på give awayen min:) Takk for hyggelig kommentar, enig at det er morsomt å finne nye sider i bloggverdenen:)

    tvi tvi i give awayen!

    Klem fra Thea

    SvarSlett
  6. Heisann
    Takk for hyggelig kommentar, og kjekt at du ville være med på feiringen mitt jubileum på min lille nettbutikk.

    Koselig med fri.
    Her er vinterferien over og skolene er i full gang igjen.
    Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  7. Det är skönt med dagar då man inte har så mycket att göra.:-) Kram Stina

    SvarSlett