mandag 4. januar 2010

Jobb igjen... og skolestart imorgen!!!

Da har jeg vært på jobb igjen...og det er alltid greit å komme på jobb...men det har vært utrolig deilig med ferie.... Har heldigvis fri imorgen igjen!!! Idag tok vi ut juletreet,for det drysset noe veldig!!! Imorgen rydder jeg vekk resten av jula.... Ja det er litt vemodig!!! Men jeg ser igrunnen veldig frem til noen rolige januardager,der jeg håper at jeg får tid til å gjøre noen av de "prosjektene" som jeg har utsatt ei stund!! Blant annet håper jeg å få tid til å lære meg litt mer ang.blogging...og bruken av bilder... Vi får se!!! EN DAG OM GANGEN.....!!!

3 kommentarer:

  1. Ja, det er rart med det, men det er faktisk godt å komme tilbake til hverdagen igjen. Ser at du har begynt å telle ned til jul igjen:-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei.Nydelig blomst du har i vinduet ditt.Virkelig vakker.Jeg å har litt julepynt igjen hjem men det skal nå taes ut efter vært.Ønsker deg en riktig fin uke videre i det nye året.Klem fra Bodil..

    SvarSlett
  3. Det er sikkert herlig å komme i den vanlige rytmen igjen ! Og som du sier: Vi må ta et og et prosjekt om gangen;) Ha en fin kveld;) Klem fra Bestemor Drillo!

    SvarSlett