søndag 11. november 2012

Nye lyslykter!!!








Ville bare innom idag  for å vise dere at også jeg har blitt inspirert til å strikke lyslykter!!!  Ja.som så mange andre her i blogglandia så måtte jeg teste ut dette. Fant en oppskrift hos gavemakeriet på disse nydelige lyktene. Anbefaler alle en tur innom gavemakeriet for her er det masse fine ting man kan lage og inspirasjon å hente!










Har til nå strikket to stk.- en liten og en litt større.!!! Syntes de pyntet opp på bordet jeg!!!  Mulig jeg pynter de med silkebånd og noe annet men syntes faktisk de er fine uten også!!! Gøy å lage ting som blir ferdig i en fei!!! Og lys får jeg aldri nok av!!! Pynter stort sett med lys hver eneste dag!!!

Har også laget noen nye lilla  lommetøfler! Alltid greit å ha i veska. Tenkte mine skulle ligge i kurven i ny-stua som gjestetøfler!!!


Ha en fin farsdag!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar